הסרת איפור קבוע בלייזר

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ללא חשש לצלקות

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מבינות שהאיפור לוקח מהן זמן רב מדי וכחלק מכך, מחליטות לעבור טיפולי איפור קבוע. השאלה שיכולה לעלות היא, מה קורה אם יום אחד אותן נשים מחליטות שהן כבר לא מעוניינות באיפור הקבוע או אם עקב שינוי בפנים הוא כבר לא מחמיא להן והן מבקשות להסירו.. ובכן, החדשות הטובות הן שכיום ניתן להסיר איפור קבוע באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת.

בדומה לטיפולי הסרת צלקות בפנים וטיפולים נוספים, קרן הלייזר יעילה גם בהסרה של האיפור וזאת בצורה קלה ומהירה, מבלי הצורך לחשושמצלקות או מפני תופעות לוואי אחרות.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של הסרת איפור קבוע בלייזר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור הן את הקליניקה והן את הרופא אשר יבצע את הטיפול בתבונה.

מה חשוב לדעת על הליך הסרת איפור קבוע בלייזר?
בהליך הסרת איפור קבוע באמצעות טכנולוגיית הלייזר, מתבצע למעשה פירוק הדרגתי של הצבע, עד להעלמתו המוחלטת.
מכשיר הלייזר פולט קרן לייזר ממוקדת אשר עובר דרך שכבת העור העליונה, הוא נספג על ידי הפיגמנט ולמעשה, משבית אותו.  
בכדי להשיג את התוצאה המבוקשת, צריך לעבור מספר טיפולים (בדרך כלל מדובר במספר מצומצם של מפגשים, בעיקר בהשוואה לטיפולי לייזר מתאימים) – בהתאם לאזור בפנים, לסוג האיפור ולבצע וכאן, חשוב לציין שבהליך בחירת הקליניקה, מומלץ לוודא שהם מתמחים באופן פרטני בהסרת איפור מהלייזר מהאזור המבוקש כמו לדוגמא: הסרת איפור קבוע מהגבות, הסרת איפור קבוע מהשפתיים וכיוצא בזה.

הליך הטיפול בלייזר אינו כרוך בכאב או באי נוחות, לא נשארות צלקות לאחריו ולמעשה, ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בתום הטיפול.

בחירת הקליניקה
כאמור, אם גם אתן מעוניינות לעבור טיפול של הסרת איפור קבוע בלייזר, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים בבחירת הקליניקה:

  • סוג מכשיר הלייזר – כיום יש מספר סוגים של מכשירי לייזר, כדאי לבדוק באיזה מכשיר נעשה שימוש והאם הוא בעל האישורים המתאימים.
  • הצוות – מי הצוות הרפואי ובראש ובראשונה מה ההסמכה של הרופא המטפל וכיוצא בזה.
  • הקליניקה – למרות שמדובר בטיפולים קצרים, כדאי לוודא שהקליניקה עצמה היא אסטטית ונעימה.

מעבר להקפדה על הליך הבחירה, מומלץ להגיע לייעוץ ראשוני בטרם הטיפול על מנת להבין מה צפוי בתהליך ומתי ניתן לראות את תוצאות הטיפול.