העלמת ורידים בלייזר

הטיפול המתקדם ביותר לטיפול באי ספיקה ורידית ברגליים

ורידים נפוחים ברגליים (דליות) מהווים כתופעה המהווה את נחלתם של מעל ל-30 אחוז מהנשים מעל גיל 40 ושל כ-10 אחוז מהגברים. מקורה של אותה הבעיה טמון באי ספיקת השסתומים במערכת הרגל, אשר נובעת כתוצאה מנזק בלתי הפיך אשר נגרם להם. יש לא מעט גורמים בגינם עלולים להופיע דליות ברגלים אשר מקצתם: עמידה ממושכת, הריון, פציעה, עודף משקל, גורמים תורשתיים, מחלת סוכרת וגורמים נוספים..

החדשות הטובות עבור כל מי שסובל מוורידים בולטים, טמון בעובדה שכיום יש לא מעט טיפולים הנחשבים ליעילים ואיכותיים – אשר בכוחם של חלק גדול מאותם הטיפולים להעלים הן את המפגע האסטטי אשר נגרם כתוצאה מהבעיה ואף למנוע את הסיבוכים הרפואיים לה היא עלולה לגרום לעיתים.
כל מי שמתחיל לברר פרטים לגבי טיפולי העלמת ורידים, עתיד לגלות כי העלמת ורידים בלייזר, נחשבת כיום לשיטה הנפוצה והיעילה ביותר לטיפול בבעיה.

מה חשוב לדעת על העלמת ורידים בלייזר?
טיפול העלמת ורידים בלייזר יתבצע ברוב המקרים בהרדמה מקומית. בכדי לבצע את הטיפול מבצעים חתך זעיר בעור, באזור שמתחת לברך, דרכו משחילים למעשה את סיב הלייזר אל הוריד.
קרן הלייזר מבצעת למעשה פעולה של חימום הווריד, מה שגורם לכיווצו ולהריסתו – לאחר הטיפול הווריד יתחיל בתהליך של פירוק וספיגה, הליך זה אמור לקחת מספר חודשים, אך בתוצאות הטיפול, ניתן יהיה להבחין לעיתים, לאחר פרק זמן קצר יותר.
מדובר בטיפול שהינו קצר ויעיל ואינו כרוך בכאבים, שיעורי ההצלחה שלו הינם גבוהים במיוחד ועומדים על כ-98 אחוזי הצלחה.
הטיפול אמור להתבצע על ידי כירורג מומחה – ומומלץ לוודא שהוא אכן מחזיק בהכשרה ייעודית לבצע את הטיפול.

מה קורה לפני הטיפול?
לפני ביצוע הטיפול יש לעבור בדיקה מקיפה אשר כוללת בדיקת דופלקס (מיפוי של הוורידים באמצעות מכשיר אולטרה סאונד).
התוצאות של טיפול זה יאפשרו לרופא להבין מהי שיטת הטיפול הנחשבת למומלצת וליעילה ביותר עבור אותו המטופל.
אם המסקנה תהיה כי טיפול בלייזר הוא אכן מומלץ ומתאים עבור אותו המטופל, ניתן יהיה להתקדם בתהליך.

כאמור, הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם לעולם טיפולי העלמת ורידים, אך יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות של הטיפול, חשוב לבחור בקפידה הן את הקליניקה בה הטיפול יתבצע והן את הרופא אשר יבצע את הטיפול (ניתן לדוגמא למקד את החיפוש אחר העלמת נימים ברגליים המלצות) – זאת בכדי להעלות במידה רבה את סיכויי ההצלחה של אותו הטיפול.