הורדת שיער לצמיתות

4 הדרכים המומלצות ביותר להסרת שיער לצמיתות

אם גם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער לצמיתות, דעו שהודות לטכנולוגיה מתקדמת, כיום ניתן ליהנות ממספר טכניקות שונות באמצעותן ניתן להשיג את המטרה. להלן מספר שיטות אופציונאליות:

הסרת שיער באפילציה
אפילציה היא טכניקה אשר מתבצעת באמצעות שימוש במחט חשמלית דקה, אשר מוחדרת אל שורש השערה. באמצעות אפילציה, ניתן למנוע משורש השערה את אספקת הדם אותו היא מקבלת מהנימים. כיום, נהוג לעשות שימוש בשיטה זו בעיקר להסרת שיער מאזורים קטנים לדוגמא, באזור של בין הגבות. באמצעות האפילציה ניתן להסיר את השיער לצמיתות ולא לחוות צמיחה מחודשת.

הסרת שיער בשיטת IPL
בשיטה זו נעשה שימוש בקרן אור אינפרא אדומה, כאשר, קרן אור זו גורמת להרס השורש של השערה. בשיטה זו, המטפל יכול לשלוט באורך הגל ולמעשה, להתאים אותה באופן אישי למטופל – בהתאם לגוון השיער ולפיגמנט, מה שהופך את השיטה הזו ליעילה הן עבור בעלי שיער בהיר והן עבור בעלי שיער כהה. מדובר בטיפול אשר אינו כרוך בכאב או טומן בחובו תופעות לוואי קשות, מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שהדרך להשגת המטרה עוברת בסדרה בת מספר טיפולים.
 
הסרת שיער בלייזר
הדרך הנפוצה והפופולארית ביותר להסרת שיער לצמיתות כיום היא הסרת שיער בלייזר. בהליך זה, קרן אור הלייזר נספגת בפיגמנט אשר נמצא בזקיק השערה ועל ידי כך מעכבת את צמיחתו המחודשת. טיפול הסרת שיער בלייזר מתאימה גם לאזורים גדולים ומיועדת למטופלים בגילאים שונים (יש להציג היסטוריה רפואית בטרם הטיפול על מנת להבטיח שאותו המעומד אכן מתאים לעבור את הטיפול). הליך הטיפול מתבסס על סדרת טיפולים, כאשר התוצאה הסופית נחשבת ליעילה במיוחד – 85 אחוז מהשיער מוסר לצמיתות.
כידוע, הלייזר משמש כיום לעוד מגוון רחב של טיפולי יופי מתקדמים אחרים כמו לדוגמא: הסרת צלקות בפנים ועוד..

הסרת שיער SHR
הסרת שיער באמצעות מכשיר SHR, אשר גם הוא בדומה לשיטות הסרת שיער נוספות עושה שימוש בגלי אור. מכשיר זה עובד על עוצמות נמוכות במיוחד וכחלק מכך מדובר בהליך אשר אינו כרוך בכאב או באי נעימות – יחד עם זאת, גם ההשפעה של שיטה זו, תהיה ברוב המקרים, פחותה מזו של שיטות אחרות – מה שיצריך מספר טיפולים רב יותר על מנת להשיג את התוצאה. כאמור, לכל אחת מאותן שיטות להורדת שיער לצמיתות יש את היתרונות והחסרונות שלה, חשוב להכיר לעומק כל אחת מאותן השיטות ולבחור בשיטה המתאימה בצורה מושכלת ונבונה – זו במטרה לקבל את התוצאה הטובה ביותר, של הסרת השיער לאורך זמן.